Jabra GN9300 9350E at an angleFirma Jabra, jako lider na rynku nieograniczonej komunikacji, skupia się na nieustannym wprowadzaniu innowacji i opracowywaniu najnowocześniejszych rozwiązań, które będą zaspokajać potrzeby komunikacyjne klientów zarówno teraz, jak i w przyszłości.

Długoterminowa strategia firmy Jabra opiera się na zagwarantowaniu, że nasza oferta produktowa obejmuje szereg elastycznych i przystępnych cenowo platform opracowanych z myślą o przyszłości. Integralna część tej strategii wiąże się z zaprzestaniem produkcji starszych modeli produktów z chwilą udostępnienia klientom nowych produktów, wyposażonych w cechy i funkcje lepiej spełniające ich przyszłe potrzeby.

Gdy zostaje podjęta decyzja o zaprzestaniu produkcji produktu lub linii produktów, firma Jabra ogłosi koniec sprzedaży (EOM) przynajmniej na trzy do sześciu miesięcy przed faktyczną datą EOM (czas powiadomienia zależy od regionalnych zobowiązań), aby ułatwić klientom planowanie zarządzania produktami. Dostępność handlowa oraz sprzedaż zapowiedzianych produktów lub linii produktów z datą EOM trwa do wyczerpania zapasów.

Gdy zostanie sprzedany ostatni egzemplarz, rozpoczyna się okres serwisowania produktu, który trwa aż do wygaśnięcia gwarancji produktu. Po wygaśnięciu gwarancji produktu produkt osiąga koniec okresu eksploatacji (EOL).

Firma Jabra dokłada wszelkich starań, aby migracja przebiegła prosto i bezproblemowo, zapewniając aktualne informacje oraz wsparcie w okresie przejściowym, a szczególnie w kluczowych momentach procesu. Wprowadzenie zasad końca sprzedaży ma na celu pomóc naszym klientom przejść na nowe przyszłościowe rozwiązania dźwiękowe firmy Jabra.

 

Definicja terminów

EOM:Gdy zostanie osiągnięta data zakończenia produkcji, Jabra nie będzie już produkować określonych linii produktów lub EGZEMPLARZY. Dostępność handlowa oraz sprzedaż trwają do wyczerpania zapasów.
Okres serwisowania produktu:Firma Jabra zapewnią zapewnia takie samo wsparcie klienta po dacie EOS, jak podczas okresu sprzedaży. Okres serwisowania produktu rozpoczyna się po dacie EOS i trwa do końca okresu gwarancji produktu. Akcesoria będą dostępne przez cały ten okres.
EOL:Data EOL jest osiągnięta po zakończeniu okresu serwisowania produktu. Po dacie EOL produkt staje się przestarzały i nie jest już modernizowany, naprawiany, serwisowany ani obsługiwany.