chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Logo Nectar

Jabra + Nectar

Poprawa jakości rozmów i produktywności

$$not found: CTA_Skontaktuj się z działem sprzedaży$$
Agent centrum kontaktowego noszący zestaw słuchawkowy Jabra Engage 50 II.
Więcej rozmów wysokiej jakości dzięki Nectar
Zestaw słuchawkowy Jabra Engage 50 II
Dowiedz się więcej na temat wdrażania rozwiązania Jabra i Nectar
Dwie osoby podczas spotkania
Skontaktuj się z działem sprzedaży, aby uzyskać więcej informacji

Nectar DXP monitoruje platformy Ujednoliconej Komunikacji (UC) i centrów kontaktowych (CC), zarówno lokalnie, jak i w chmurze. Dostarcza informacje o czynnikach wpływających na wrażenia użytkownika, w tym jakość i stan połączenia oraz wydajność sieci. Najnowsze zestawy słuchawkowe Jabra Engage zapewniają dostęp do wyjątkowych wskaźników dotyczących połączeń i otoczenia, w tym hałasu, pozycji wysięgnika, jakości rozmów i innych.

Właśnie dlatego można śmiało powiedzieć, że dzięki tej współpracy, nowa integracja Jabra dla Nectar zwiększa wartość rozwiązania Nectar, rozszerzając proste monitorowanie urządzeń o wnikliwą analitykę połączeń, by zapewnić lepsze wrażenia dla wszystkich.

Nectar i Jabra tworzą doskonały zespół, pomagając poprawić jakość rozmów poprzez umożliwienie rozwiązywania problemów na bieżąco, gdy tylko się pojawią. Pracownicy działu wsparcia IT i liderzy w centrach kontaktowych zyskują możliwość natychmiastowego otrzymywania powiadomień o takich problemach, jak wysoki poziom hałasu otoczenia, nadmierne zakłócenia i zbyt długa cisza, a także problemach z siecią i zestawami słuchawkowymi (na przykład nieodpowiednia pozycja mikrofonu wpływająca na jakość połączenia), zarówno w przypadku osób pracujących w biurze, jak i w domu. Ta potężna integracja zapewnia dostęp do zaawansowanych danych na temat rozmowy, które są przesyłane bezpośrednio do pulpitów nawigacyjnych Nectar w celu ułatwienia i przyspieszenia rozwiązywania problemów.

Zestawy słuchawkowe Jabra pomagają się angażować

Bez względu na wielkość i konfigurację centrum kontaktowego zestawy słuchawkowe Engage zapewniają jakość dźwięku nowej generacji oraz dodatkowe dane i analitykę. Pomożemy sprawić, by agenci pracowali jak najlepiej z dowolnego miejsca.

Kontakt z działem handlowym

Zdobądź najlepsze rozwiązanie dla swojej organizacji i specyficznego przypadku zastosowania. Nasi specjaliści mogą doradzić w zakresie produktów, kompatybilności i wdrożenia UC.

Zgłoś się po darmową wersję próbną

Oferujemy darmowe wersje próbne dla firm zatrudniających powyżej 500 pracowników, które wymieniają swoje obecne urządzenia lub mają nowy projekt. Obowiązują odpowiednie warunki.

Potrzebujesz wsparcia technicznego?

Aby otrzymać wsparcie dotyczące produktu lub w przypadku pytań związanych z gwarancją, wejdź na nasze strony wsparcia, na których znajdziesz instrukcje obsługi, FAQ, filmy, dane kontaktowe i nie tylko.

Uzyskaj pomoc teraz

Nasi specjaliści ds. sprzedaży są gotowi udzielić pomocy

Krótki opis

Wymagane

Zgłoś się po darmową wersję próbną

Oferujemy darmowe wersje próbne dla firm zatrudniających powyżej 500 pracowników, które wymieniają swoje obecne urządzenia lub mają nowy projekt. Obowiązują odpowiednie warunki.

Natychmiastowa pomoc w zakresie sprzedaży

Czat na żywo | 1-800-826-4656 | 8:00 – 17:00 (EST)

Potrzebujesz wsparcia technicznego?

Aby otrzymać wsparcie dotyczące produktu lub w przypadku pytań związanych z gwarancją, wejdź na nasze strony wsparcia, na których znajdziesz instrukcje obsługi, FAQ, filmy, dane kontaktowe i nie tylko.

Uzyskaj pomoc teraz