chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Logo Operata

Jabra + Operata

Poprawa jakości rozmów i produktywności

$$not found: CTA_Skontaktuj się z działem sprzedaży$$
Agent centrum kontaktowego noszący zestaw słuchawkowy Jabra Engage 50 II.
Zwiększ wydajność centrum kontaktowego dzięki Operata
Zestaw słuchawkowy Jabra Engage 50 II
Dowiedz się więcej na temat wdrażania rozwiązania Jabra i Operata
Dwie osoby podczas spotkania
Skontaktuj się z działem sprzedaży, aby uzyskać więcej informacji

Operata stale monitoruje wydajność centrum kontaktowego, aby zapewnić najlepsze wrażenia zarówno agentom, jak i klientom. Jabra dla Operata wykorzystuje wskaźniki z zestawu słuchawkowego, aby ukazać kompleksowy obraz centrum kontaktowego i otoczenia agenta, podkreślając wartość, jaką zestaw słuchawkowy Jabra wnosi do każdej rozmowy. Inteligentna integracja zapewnia dostęp do bogatych danych z zestawu słuchawkowego i oferuje analizę wydajności na bieżąco podczas rozmowy. Może również powiadamiać operatorów o nieprawidłowej pozycji zestawu słuchawkowego, nadmiernym hałasie otoczenia, zakłóceniach i wielu innych czynnikach.

Jabra dla Operata pomaga oszczędzić cenny czas agentów dzięki informacjom zwrotnym na temat łączności, idealnego ustawienia i poziomu hałasu otoczenia, jednocześnie umożliwiając rozwiązywanie problemów w czasie rzeczywistym lub po zakończeniu rozmowy. Niezależnie od tego, czy pracują z domu, czy w centrum kontaktowym, ta lepsza widoczność przekłada się na większą satysfakcję z pracy i szybszy rozwój każdego agenta. Zaawansowane panele kontrolne ułatwiają zarządzanie urządzeniami, zwiększają wygodę i skracają czas rozwiązywania problemów.

Zestawy słuchawkowe Jabra pomagają się angażować

Bez względu na wielkość i konfigurację centrum kontaktowego zestawy słuchawkowe Engage zapewniają jakość dźwięku nowej generacji oraz dodatkowe dane i analitykę. Pomożemy sprawić, by agenci pracowali jak najlepiej z dowolnego miejsca.

Kontakt z działem handlowym

Zdobądź najlepsze rozwiązanie dla swojej organizacji i specyficznego przypadku zastosowania. Nasi specjaliści mogą doradzić w zakresie produktów, kompatybilności i wdrożenia UC.

Zgłoś się po darmową wersję próbną

Oferujemy darmowe wersje próbne dla firm zatrudniających powyżej 500 pracowników, które wymieniają swoje obecne urządzenia lub mają nowy projekt. Obowiązują odpowiednie warunki.

Potrzebujesz wsparcia technicznego?

Aby otrzymać wsparcie dotyczące produktu lub w przypadku pytań związanych z gwarancją, wejdź na nasze strony wsparcia, na których znajdziesz instrukcje obsługi, FAQ, filmy, dane kontaktowe i nie tylko.

Uzyskaj pomoc teraz

Nasi specjaliści ds. sprzedaży są gotowi udzielić pomocy

Krótki opis

Wymagane

Zgłoś się po darmową wersję próbną

Oferujemy darmowe wersje próbne dla firm zatrudniających powyżej 500 pracowników, które wymieniają swoje obecne urządzenia lub mają nowy projekt. Obowiązują odpowiednie warunki.

Natychmiastowa pomoc w zakresie sprzedaży

Czat na żywo | 1-800-826-4656 | 8:00 – 17:00 (EST)

Potrzebujesz wsparcia technicznego?

Aby otrzymać wsparcie dotyczące produktu lub w przypadku pytań związanych z gwarancją, wejdź na nasze strony wsparcia, na których znajdziesz instrukcje obsługi, FAQ, filmy, dane kontaktowe i nie tylko.

Uzyskaj pomoc teraz