chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Logo Virsae

Jabra + Virsae

Poprawa jakości rozmów i produktywności

Skontaktuj się z działem sprzedaży
Agent centrum kontaktowego noszący zestaw słuchawkowy Jabra Engage 50 II.
Zwiększ poziom zadowolenia agentów dzięki Virsae
Zestaw słuchawkowy Jabra Engage 50 II
Dowiedz się więcej na temat wdrażania rozwiązań Jabra i Virsae
Dwie osoby podczas spotkania
Skontaktuj się z działem sprzedaży, aby uzyskać więcej informacji

Platforma analityczna XCaaS firmy Virsae koncentruje się na urządzeniach i zachowaniach, które wpływają na zadowolenie klientów i samopoczucie operatora. Jabra dla Virsae wykorzystuje wskaźniki z zestawu słuchawkowego, aby zapewnić kompleksowy obraz samopoczucia agentów podczas rozmów przez cały dzień, a także dane dotyczące łączności i otoczenia, zarówno w centrum kontaktowym, jak i w domu. Liderzy i menedżerowie centrów kontaktowych uzyskują dostęp do wyjątkowych informacji dotyczących użytkowania urządzeń, problemów technicznych oraz warunków otoczenia, które mogą wpływać na poziom stresu, niepokoju i poziom zadowolenia klientów, a wszystko to ukazywane jest na intuicyjnych panelach nawigacyjnych w bardzo przejrzysty sposób.

Jabra dla Virsae pomaga firmom proaktywnie wspierać pracowników pracujących z domu w zachowaniu zdrowych praktyk pracy. Wykorzystuje również uczenie maszynowe, aby powiadamiać menedżerów, gdy agent używa zestawu słuchawkowego w nieodpowiedni sposób lub gdy poziom głośności przekracza zalecane wartości. Agenci większość czasu pracy spędzają na prowadzeniu rozmów telefonicznych, a to rozwiązanie zapewnia im narzędzia pozwalające utrzymać koncentrację i uniknąć stresu, szoku akustycznego i potencjalnej utraty słuchu.

Zestawy słuchawkowe Jabra pomagają się angażować

Bez względu na wielkość i konfigurację centrum kontaktowego zestawy słuchawkowe Engage zapewniają jakość dźwięku nowej generacji oraz dodatkowe dane i analitykę. Pomożemy sprawić, by agenci pracowali jak najlepiej z dowolnego miejsca.

Kontakt z działem handlowym

Zdobądź najlepsze rozwiązanie dla swojej organizacji i specyficznego przypadku zastosowania. Nasi specjaliści mogą doradzić w zakresie produktów, kompatybilności i wdrożenia UC.

Zgłoś się po darmową wersję próbną

Oferujemy darmowe wersje próbne dla firm zatrudniających powyżej 500 pracowników, które wymieniają swoje obecne urządzenia lub mają nowy projekt. Obowiązują odpowiednie warunki.

Potrzebujesz wsparcia technicznego?

Aby otrzymać wsparcie dotyczące produktu lub w przypadku pytań związanych z gwarancją, wejdź na nasze strony wsparcia, na których znajdziesz instrukcje obsługi, FAQ, filmy, dane kontaktowe i nie tylko.

Uzyskaj pomoc teraz

Nasi specjaliści ds. sprzedaży są gotowi udzielić pomocy

Krótki opis

Wymagane

Zgłoś się po darmową wersję próbną

Oferujemy darmowe wersje próbne dla firm zatrudniających powyżej 500 pracowników, które wymieniają swoje obecne urządzenia lub mają nowy projekt. Obowiązują odpowiednie warunki.

Natychmiastowa pomoc w zakresie sprzedaży

Czat na żywo | 1-800-826-4656 | 8:00 – 17:00 (EST)

Potrzebujesz wsparcia technicznego?

Aby otrzymać wsparcie dotyczące produktu lub w przypadku pytań związanych z gwarancją, wejdź na nasze strony wsparcia, na których znajdziesz instrukcje obsługi, FAQ, filmy, dane kontaktowe i nie tylko.

Uzyskaj pomoc teraz