chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Integracja Genesys PureCloud

Najnowsza wersja softclienta Genesys PureCloud zawiera integrację plug and play z zestawami słuchawkowymi Jabra, co pomaga firmom jeszcze lepiej skorzystać na ich inwestycji w chmurę dla centrum kontaktowego.

  • Rozwiązanie Plug & Play zapewniające szybkie wdrożenie IT
  • Większa produktywność dzięki obsłudze połączeń bezpośrednio z zestawu słuchawkowego pracownika
  • Obejmuje więcej przypadków zastosowań, takich jak agenci pracujący z dala od swojego biurka
  • Pełna integracja pomiędzy urządzeniami Jabra i klientem Genesys WebRTC

Wymagania konfiguracji z PureCloud

Aby użyć wbudowanej obsługi połączeń w zestawie słuchawkowym Jabra, do pracownika musi być przypisany telefon WebRTC. (Informacje o konfiguracji Genesys znajdują się na https://help.mypurecloud.com).

Zestawy słuchawkowe Jabra można stosować wyłącznie w aplikacji desktopowej PureCloud (Windows) lub podczas stosowania PureCloud z przeglądarki sieciowej Chrome (inne przeglądarki nie są obsługiwane).

Które produkty Genesys są obsługiwane przez najnowszą integrację z Jabra?

Platforma:

  • Genesys PureCloud

Softclient:

  • Aplikacja desktopowa PureCloud Genesys
  • Aplikacja internetowa PureCloud Genesys

Aplikacja desktopowa PureCloud Genesys

Aplikacja desktopowa Genesys PureCloud to klient, którego należy zainstalować na komputerze stacjonarnym pracownika. Aby stosować zestaw słuchawkowy Jabra w aplikacji desktopowej PureCloud, klient musi korzystać z najnowszej wersji aplikacji. Windows desktopowy w wersji 1.13.528.0 lub wyższej

  1. Otwórz aplikację desktopową.
  2. W pasku menu kliknij na ikonę PureCloud.
  3. Wybierz Sprawdź aktualizacje (Check for updates).

Po zaktualizowania aplikacji desktopowej należy skonfigurować zestaw słuchawkowy.

  1. Na pasku bocznym kliknij na ikonę Rozmowy (Calls). Otworzy się panel rozmów.
  2. W panelu rozmów kliknij na ikonę Ustawień (Settings). Otworzy się panel ustawień telefonu.
  3. W opcji Sterowanie dźwiękiem (Audio Controls) – Nazwa profilu (Profile Name) pojawi się komunikat Użyj ustawień komputera (Use Computer settings).
  4. Podłącz USB do złącza na komputerze za pomocą odpowiedniego kabla (kabel USB lub nadajnik USB).
  5. Gdy PureCloud poprosi o utworzenia nowego profilu urządzenia, kliknij na Tak (Yes).
  6. Sprawdź, czy zestaw słuchawkowy pojawia się jako domyślny wybór w mikrofonie i głośnikach.
  7. Podaj nazwę w polu Audio Controls  – Profile Name (Sterowanie dźwiękiem – Nazwa profilu).
  8. Kliknij na Zapisz (Save).

Przygotowanie przeglądarki sieciowej Chrome

Aby korzystać z zestawu słuchawkowego Jabra w PureCloud z przeglądarki sieciowej Chrome, należy zainstalować dwa dodatkowe elementy Chrome.

  1. Otwórz Chrome
  2. Pobierz i zainstaluj program Jabra Chrome Listener Application
  3. Pobierz i zainstaluj program Jabra Chrome Extension on Chrome Web Store

Po zaktualizowaniu elementów Chrome należy skonfigurować zestaw słuchawkowy.

  1. Na pasku bocznym kliknij na ikonę Rozmowy (Calls). Otworzy się panel rozmów.
  2. W panelu rozmów kliknij na ikonę Ustawień (Settings). Otworzy się panel ustawień telefonu.
  3. W opcji Sterowanie dźwiękiem (Audio Controls) – Nazwa profilu (Profile Name) pojawi się komunikat Użyj ustawień komputera (Use Computer settings).
  4. Podłącz USB do złącza na komputerze za pomocą odpowiedniego kabla (kabel USB lub nadajnik USB).
  5. Gdy PureCloud poprosi o utworzenia nowego profilu urządzenia, kliknij na Tak. (Yes).
  6. Sprawdź, czy zestaw słuchawkowy pojawia się jako domyślny wybór w mikrofonie i głośnikach.
  7. Podaj nazwę w polu Audio Controls  – Profile Name (Sterowanie dźwiękiem – Nazwa profilu).
  8. Kliknij na Zapisz (Save).

Wsparcie w zakresie produktów

Treść dotycząca wsparcia, w tym podręczniki użytkownika, FAQ, samouczki wideo i nie tylko.