chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra i Salesforce

Zaprojektowane, by poprawić rozmowy z klientami

Skontaktuj się z działem sprzedaży
Kobieta nosząca zestaw słuchawkowy
Potężna optymalizacja połączeń na żywo w centrach kontaktowych
Jabra Engage 75
Dowiedz się więcej na temat wdrażania rozwiązań Jabra i Salesforce
Stojak ładujący Jabra Engage 75
Skontaktuj się z działem sprzedaży i pozyskaj najlepsze rozwiązanie dla swojej organizacji

Usprawnij rozmowy z klientami dzięki zestawom słuchawkowym Jabra i Salesforce

Organizacje korzystające z Salesforce mogą teraz łatwo i szybko poprawić rozmowy z klientami dzięki zestawom słuchawkowym Jabra. Dostęp do danych z zestawów słuchawkowych Jabra w czasie rzeczywistym zapewnia agentom informacje dotyczące rozmowy w trakcie połączenia, zarówno podczas pracy w domu, jak i w centrum kontaktowym, co dodatkowo pomaga w optymalny sposób wykorzystać zasoby szkoleniowe przełożonego. Aplikacja Jabra dla Salesforce umożliwia również zintegrowaną obsługę połączeń z Amazon Connect dla użytkowników Salesforce.

Zgodność ze światem (telefonów i platform)  

Czy chcesz dowiedzieć się, które zestawy słuchawkowe współpracują z Twoim telefonem lub platformą? Sprawdź nasz przewodnik zgodności.

Nasze zestawy słuchawkowe i zestawy głośnomówiące działają z ponad 10 000 tradycyjnymi telefonami stacjonarnymi bez potrzeby konfiguracji. Mają przyszłościową konstrukcję i są zgodne ze wszystkimi telefonami programowymi i klientami sieciowymi, od Microsoft Teams aż po Mitel.

Dostarczenie personelowi zaufanych, zoptymalizowanych urządzeń, które bezproblemowo współpracują z używaną platformą UC, ma decydujące znaczenie dla zapewnienia wysokiej wydajności oraz jakości dźwięku, a także zmniejszenia liczby problemów, z którymi mierzyć się musi dział IT. Firma Jabra przetestowała swoje urządzenia pod kątem współpracy z długą listą platform i w naszej szerokiej ofercie zestawów słuchawkowych i głośnomówiących mamy dostępne wersje z certyfikatem Microsoft Teams.

Zestaw słuchawkowy Jabra dla każdego

Bez względu na to, czy stawiasz w branży pierwsze kroki i szukasz solidnych urządzeń audio, które zapewniają świetny dźwięk, czy też poszukujesz rozwiązań długoterminowych z obsługą i analizą danych, w naszej bogatej ofercie zestawów słuchawkowych znajdziesz urządzenie, które spełni Twoje oczekiwania i pozwoli Ci uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji w system Salesforce.

Kontakt z działem handlowym

Zdobądź najlepsze rozwiązanie dla swojej organizacji i specyficznego przypadku zastosowania. Nasi specjaliści mogą doradzić w zakresie produktów, kompatybilności i wdrożenia UC.

Zgłoś się po darmową wersję próbną

Oferujemy darmowe wersje próbne dla firm zatrudniających powyżej 500 pracowników, które wymieniają swoje obecne urządzenia lub mają nowy projekt. Obowiązują odpowiednie warunki.

Potrzebujesz wsparcia technicznego?

Aby otrzymać wsparcie dotyczące produktu lub w przypadku pytań związanych z gwarancją, wejdź na nasze strony wsparcia, na których znajdziesz instrukcje obsługi, FAQ, filmy, dane kontaktowe i nie tylko.

Uzyskaj pomoc teraz

Nasi specjaliści ds. sprzedaży są gotowi udzielić pomocy

Krótki opis

Wymagane

Zgłoś się po darmową wersję próbną

Oferujemy darmowe wersje próbne dla firm zatrudniających powyżej 500 pracowników, które wymieniają swoje obecne urządzenia lub mają nowy projekt. Obowiązują odpowiednie warunki.

Natychmiastowa pomoc w zakresie sprzedaży

Czat na żywo | 1-800-826-4656 | 8:00 – 17:00 (EST)

Potrzebujesz wsparcia technicznego?

Aby otrzymać wsparcie dotyczące produktu lub w przypadku pytań związanych z gwarancją, wejdź na nasze strony wsparcia, na których znajdziesz instrukcje obsługi, FAQ, filmy, dane kontaktowe i nie tylko.

Uzyskaj pomoc teraz