chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Zestawy słuchawkowe przeznaczone do stosowania w biurze

Wdrażasz zestawy słuchawkowe dla Unified Communications?

  • Możemy Ci pomóc

  • Zapewniamy integrację dzięki współpracy ze wszystkimi głównymi systemami UC
  • Znamy wszystkie rozwiązania UC. Pomogliśmy tysiącom menedżerów IT we wdrażaniu zestawów słuchawkowych
  • Mamy świetne zestawy słuchawkowe i głośnomówiące dopasowane do każdej sytuacji

Certyfikowane zestawy słuchawkowe UC
i zestawy głośnomówiące

Nasze zestawy słuchawkowe i zestawy głośnomówiące są w pełni kompatybilne z klientem telefonu programowego i zapewniają dodatkowe funkcje, takie jak zdalna obsługa połączeń i możliwość połączenia do kilku urządzeń.

Pokonywanie barier związanych z zastosowaniem UC z produktami Jabra

Zgodność ze światem (telefonów i platform)  

Nasze zestawy słuchawkowe i zestawy głośnomówiące działają z ponad 10 000 tradycyjnymi telefonami stacjonarnymi bez potrzeby konfiguracji. Mają przyszłościową konstrukcję i są zgodne ze wszystkimi telefonami programowymi i klientami sieciowymi, od Microsoft Teams aż po Mitel.

Dostarczenie personelowi zaufanych, zoptymalizowanych urządzeń, które bezproblemowo współpracują z używaną platformą UC, ma decydujące znaczenie dla zapewnienia wysokiej wydajności oraz jakości dźwięku, a także zmniejszenia liczby problemów, z którymi mierzyć się musi dział IT. Firma Jabra przetestowała swoje urządzenia pod kątem współpracy z długą listą platform i w naszej szerokiej ofercie zestawów słuchawkowych i głośnomówiących mamy dostępne wersje z certyfikatem Microsoft Teams.

Works with your platform

Czy chcesz dowiedzieć się, które zestawy słuchawkowe współpracują z Twoim telefonem lub platformą? Sprawdź nasz przewodnik zgodności.

Studia przypadków dotyczące zastosowań biurowych

For a diverse organization with different workstyles such as ours, Jabra fulfills those needs perfectly, with an extensive range of products. Neville Burdan
Director of Cybersecurity & Digital Workplace, Dimension Data
dimension data logo
Dimension Data Customer Story

Pakiet usług Jabra 360 oferuje

Analizę przed dokonaniem zakupu

Zarządzanie zmianami

Wsparcie przy wdrażaniu

Wsparcie po wdrożeniu

Wsparcie dotyczące kwestii biznesowych

Znajdziemy odpowiednie rozwiązanie dla Twojego miejsca pracy, wyszkolimy Twoich pracowników i zapewnimy pełne wsparcie, aby umożliwić pomyślne korzystanie z produktów.

Skontaktuj się z działem sprzedaży
Zamknij
Usługi Jabra 360 Usługi PremiumCentra kontaktoweUsługi wartości dodanej
OCENA FIRMY JABRA
Analiza przed sprzedażą umożliwiająca znalezienie optymalnego rozwiązania
Ocena stylu pracy
Ocena gęstości sygnału
Zalecenia dotyczące urządzeń
ZARZĄDZANIE ZMIANAMI ZWIĘKSZAJĄCE ADOPCJĘ UŻYTKOWNIKÓW
Materiały wspierająceIndywidualneIndywidualne
Instrukcje obsługi i filmy
Skrócone instrukcji obsługi urządzeń z ustawieniami specyficznymi dla klienta IndywidualneIndywidualne
Szkolenie dla szkoleniowców/ superużytkowników/ użytkowników końcowych
Szkolenia internetowe przed instalacją 8 godzin8 godzin4 godziny
Kontakt z zespołem projektu  
Specjalny numer 800  
WSPARCIE INSTALACJI UMOŻLIWIAJĄCE MAKSYMALNY ZWROT Z INWESTYCJI
Dostęp do oprogramowania Jabra Xpress do zarządzania zestawem słuchawkowym przed wdrożeniem rozwiązania 
Wsparcie dzień przed/w dniu/dzień po instalacji
Ustawienia urządzenia
Rozwiązywanie problemów
SzkolenieSzkoleniowiec w firmieSzkoleniowiec w firmieWirtualnie
Specjalny konsultant technicznyW firmieW firmieWirtualnie
Usunięcie i ekologiczna utylizacja starych produktów  
USŁUGI PO INSTALACJI, WSPARCIE WARSTWY 2 DLA PLATFORMY IT
2 tygodnie bezpośredniego dostępu/specjalna linia kontaktowa  
Specjalny numer 800  
OCENA ADOPCJI UŻYTKOWNIKÓW I POMOC W UZASADNIENIU BIZNESOWYM
Sprawozdania z uzasadnienia  
Konferencja z superużytkownikami i działem IT  
Zalecane działania jeden miesiąc po instalacji  
WYŁĄCZNIE DLA CENTRÓW KONTAKTOWYCH
Prosty proces zwrotu  
Wymienione produkty są wysyłane z dnia na dzień, DIF  
Kiosk ze stacją zestawu słuchawkowego Jabra 

Pełen zakres produktów kompatybilnych z UC
do każdego zastosowania:

Kontakt z działem handlowym

Zdobądź najlepsze rozwiązanie dla swojej organizacji i specyficznego przypadku zastosowania. Nasi specjaliści mogą doradzić w zakresie produktów, kompatybilności i wdrożenia UC.

Zgłoś się po darmową wersję próbną

Oferujemy darmowe wersje próbne dla firm zatrudniających powyżej 500 pracowników, które wymieniają swoje obecne urządzenia lub mają nowy projekt. Obowiązują odpowiednie warunki.

Potrzebujesz wsparcia technicznego?

Aby otrzymać wsparcie dotyczące produktu lub w przypadku pytań związanych z gwarancją, wejdź na nasze strony wsparcia, na których znajdziesz instrukcje obsługi, FAQ, filmy, dane kontaktowe i nie tylko.

Uzyskaj pomoc teraz
Podaj prawidłowy adres e-mail

Zgłoś się po darmową wersję próbną

Oferujemy darmowe wersje próbne dla firm zatrudniających powyżej 500 pracowników, które wymieniają swoje obecne urządzenia lub mają nowy projekt. Obowiązują odpowiednie warunki.

Natychmiastowa pomoc w zakresie sprzedaży

Czat na żywo | 1-800-826-4656 | 8:00 – 17:00 (EST)

Potrzebujesz wsparcia technicznego?

Aby otrzymać wsparcie dotyczące produktu lub w przypadku pytań związanych z gwarancją, wejdź na nasze strony wsparcia, na których znajdziesz instrukcje obsługi, FAQ, filmy, dane kontaktowe i nie tylko.

Uzyskaj pomoc teraz