chevron_left menu MENU

Jabra + Avaya

Engineered for collaboration and the best customer service

Level up your workplace productivity with Jabra and Avaya

Working closely together on product integrations and certification with Avaya allows us to bring to market well-connected solutions, enabling seamless user experiences and reducing distractions, complexity and distance in the modern workspace, and helping you to feel the full benefit of your UC investment. Avaya platforms are better when used with certified Jabra devices, making the experience more enjoyable, improving adoption and increasing user satisfaction.

22_US_ NA22Q4-Blog-IAUG

Wymagane

Zwiększ zadowolenie klientów, korzystając z rozwiązań Jabra i Avaya

Nasze rozwiązania w połączeniu z produktami marki Avaya umożliwiają centrom kontaktowym wydajniejsze działanie i pozwalają podnieść jakość kontaktów z każdym klientem. Zestawy słuchawkowe Jabra zostały opracowane z wykorzystaniem technologii blokujących odgłosy otoczenia, dzięki czemu zapewniają krystalicznie czysty dźwięk podczas połączeń, co przekłada się na wzrost zadowolenia klientów. Nasze produkty pozwalają zwiększyć wydajność pracowników i zadowolenie klientów, a ich dodatkowymi zaletami są łatwa konfiguracja i użytkowanie. Lekkie, a zarazem bardzo wytrzymałe zestawy słuchawkowe Jabra zapewniają wygodę i funkcjonalność, dzięki którym można używać ich przez cały dzień. Jeśli Twoja firma się na nie zdecyduje, wykorzystasz pełny potencjał rozwiązań Avaya dla centrów kontaktowych.

 

Obsługiwane platformy

Zestawy słuchawkowe Jabra obsługują rozwiązania Avaya z obszaru komunikacji zunifikowanej, współpracy wideo oraz rozwiązania dla centrów kontaktowych — i to bez żadnej konfiguracji. Działają w standardzie plug and play i zapewniają najlepszą jakość dźwięku w swojej klasie. 

Klienty telefonu programowego Avaya:

  • Avaya Spaces
  • Avaya IX Workspaces
  • Avaya IX CC
  • Avaya Cloud Office
  • Avaya IX Workplace
  • Avaya IX Attendant
  • Avaya one-X Agent
  • Avaya Agent for Desktop

Telefony stacjonarne Avaya:

  • Telefony Avaya J100 Series IP
  • Avaya Vantage
  • Telefony Avaya 9600, 9500, 1400 Series

Firma Jabra jest partnerem technologicznym Avaya, dlatego zestawy słuchawkowe Jabra są certyfikowane w ramach programu Avaya DevConnect i zintegrowane z klientami telefonów programowych Avaya, takimi jak Avaya IX Workplace, Avaya Agent for Desktop, Avaya One-X Agent, a także telefonami stacjonarnymi Avaya J-Series i wcześniejszymi.