chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Informacje gwarancyjne i serwisowe

Produkty dla użytkowników indywidualnych

Dwuletnia (2) lub pięcioletnia (5) ograniczona gwarancja

GN Audio („GN”) udziela gwarancji użytkownikowi końcowemu, który zakupił produkt u autoryzowanego sprzedawcy, że produkt jest wolny od wad materiałowych i produkcyjnych z zastrzeżeniem warunków określonych poniżej („Gwarancja”) na ograniczony okres („Okres gwarancji”), jak następuje:

  • Produkty dla użytkowników indywidualnych dwa (2) lata od daty zakupu produktów
  • Jabra Steel: pięć (5) lat od daty zakupu produktów

Dwuletnia ograniczona Gwarancja obejmuje również zamienne wkładki douszne do urządzenia Jabra Elite, futerał ładujący i podkładkę do ładowania bezprzewodowego

 

Trzyletnia ograniczona gwarancja na uszkodzenia spowodowane potem

Ważna dla: Jabra Elite Sport, Jabra Sport Coach, Jabra Sport Pace, Jabra Sport Pulse i New Balance PaceIQ

Łącznie z ograniczoną dwuletnią (2) gwarancją, ograniczona trzyletnia (3) gwarancja dotyczy wymienionych powyżej określonych produktów i obejmuje wady produktów bezpośrednio związane ze skutkami wydzielania potu z zastrzeżeniem warunków określonych poniżej („Ograniczona Gwarancja”), od daty zakupu, jeśli produkt jest zarejestrowany w firmie Jabra za pomocą bezpłatnej aplikacji Jabra Sport Life lub z dowodem zakupu od sprzedawcy dla New Balance PaceIQ.

Ograniczona gwarancja GN na dwa lata (2) i ograniczona gwarancja na trzy (3) lata obowiązują od daty zakupu („Okres gwarancji”) w przypadku posiadania dowodu zakupu od autoryzowanego sprzedawcy lub sprzedawcy dla New Balance PacelQ. Trzyletnia (3) ograniczona gwarancja wymaga także zarejestrowania produktu u firmy Jabra w bezpłatnej aplikacji Jabra Sport Life (do New Balance PaceIQ potrzebny jest tylko dowód zakupu).

Ograniczona Gwarancja obejmuje również wkładki douszne.

 

Warunki Gwarancji

W trakcie Okresu Gwarancyjnego, GN naprawi i wymieni (według uznania GN) niniejszy produkt lub wszelkie uszkodzone części („Serwis Gwarancyjny”). Jeśli naprawa lub wymiana nie są możliwe ze względów komercyjnych lub nie mogą zostać dokonane w terminie, GN może zdecydować się zwrócić koszt zakupu uszkodzonego produktu. Wadliwy produkt należy przesłać do magazynu GN, aby wysyłka produktu zastępczego była możliwa, chyba że, firma GN określiła inaczej.

W ramach starań GN mających na celu ograniczenie zanieczyszczeń środowiska naturalnego produkt może składać się z części naprawionych, zawierających elementy używane, które mogły zostać przerobione. Wszystkie elementy używane spełniają wysokie standardy jakości i są zgodne ze specyfikacjami GN dotyczącymi wydajności i niezawodności produktu. Wymienione części lub elementy stają się własnością GN.

 

Jak uzyskać Usługę Gwarancyjną

W celu skorzystania z Serwisu Gwarancyjnego należy skontaktować się z autoryzowanym sprzedawcą, od którego kupiono produkt lub zapoznać się ze stroną Wsparcia, aby uzyskać więcej informacji dotyczących Usługi Gwarancyjnej. Produkt należy zwrócić autoryzowanemu sprzedawcy w oryginalnym opakowaniu lub, w ramach możliwości, w opakowaniu zapewniającym porównywalny stopień ochrony.

Aby uzyskać Serwis Gwarancyjny, należy przedstawić następujące informacje:

  1. Wadliwy produkt
  2. Dowód zakupu, który wyraźnie wskazuje nazwę i adres sprzedawcy, datę zakupu i rodzaj produktu oraz
  3. powód zwrotu.

 

Ograniczenia Gwarancji

Gwarancja dotyczy wyłącznie produktów zakupionych do użytku, a nie do odsprzedaży. Nie obowiązuje w przypadku produktów zakupionych w otwartym opakowaniu, które są sprzedawane „w stanie rzeczywistym” i bez gwarancji.

Gwarancją nie są objęte elementy eksploatacyjne i akcesoria podlegające normalnemu zużyciu, chyba że po zakupie produktu okażą się wadliwe lub uszkodzone. Obejmuje to, między innymi:

  • Podstawowe przewody USB
  • Nauszniki
  • Wkładki douszne EarGel
  • Silikonowa osłona słuchawek
  • Zaczepy na ucho
  • Wkładki douszne
  • Wtyczki modularne
  • Futerały/pokrowce
  • Adaptery
  • Osłony przeciwwietrzne na mikrofon
  • Elementy dekoracyjne
  • Baterie z możliwością wyjęcia

Elementy eksploatacyjne i akcesoria, które uległy uszkodzeniu w ciągu 14 dni po zakupie, lub takie, które zostały uznane za wadliwe w momencie zakupu.

Gwarancja nie jest ważna, jeśli zastosowany fabrycznie numer seryjny, etykieta z kodem daty lub etykieta produktu zostały zmienione lub usunięte z produktu.

Gwarancja nie obejmuje wad lub uszkodzeń wynikających z: (a) nieprawidłowego przechowywania, nieprawidłowego zastosowania lub nadużycia, wypadku lub zaniedbania, takiego jak uszkodzenia fizyczne (pęknięcia, zadrapania itd.); (b) kontaktu z płynem, wodą, deszczem, dużą wilgotnością lub intensywnym potem, piaskiem, zanieczyszczeniami lub podobnymi substancjami, wysokimi temperaturami lub żywnością, chyba że takie uszkodzenia są objęte Ograniczoną Gwarancją; (c) zastosowania produktów lub akcesoriów do celów komercyjnych lub narażaniu produktów lub akcesoriów na nieprawidłowe użycie; lub (d) innych działań, które nie wynikają z winy GN, takich jak zagubienie zestawu słuchawkowego/słuchawek lub wkładek dousznych.

Gwarancja nie obejmuje uszkodzenia spowodowanego nieprawidłową obsługą, konserwacją, instalacją lub próbą podjęcia naprawy przez podmiot inny niż GN lub autoryzowany sprzedawca GN, który jest uprawniony do wykonania napraw gwarancyjnych GN. Wszelkie nieautoryzowane naprawy spowodują utratę Gwarancji. Gwarancja nie obejmuje wad lub uszkodzeń, które wynikają z zastosowania produktów, które nie są certyfikowanymi lub markowymi produktami, akcesoriami lub innymi peryferyjnymi urządzeniami GN.

Gwarancja nie obejmuje produktów, które nie były ładowane przez okres sześciu (6) miesięcy. Jeśli bateria w produkcie nie była ładowania przez okres sześciu (6) miesięcy, produkt może nie funkcjonować lub nie odzyskać pełnego potencjału i długoterminowej wydajności. GN nie oferuje żadnej gwarancji na taką wydajność.

Gwarancja nie obejmuje produktów, które zostały zagubione i które nie mogą zostać zlokalizowane przy użyciu funkcji Find My Jabra (Znajdź moją Jabra) w bezpłatnych aplikacjach Jabra Sound+ / Jabra Assist lub przy pomocy funkcji Find my Headphones (Znajdź moje słuchawki) w bezpłatnej aplikacji Jabra Sport Life.

NAPRAWA LUB WYMIANA OPISANA W NINIEJSZEJ GWARANCJI SĄ WYŁĄCZNYMI ŚRODKAMI WYNAGRODZENIA SZKÓD PRZYSŁUGUJĄCYMI KUPUJĄCEMU. GN NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WSZELKIE PRZYPADKOWE LUB WTÓRNE USZKODZENIA ANI ZA NARUSZENIA ŻADNEJ WYRAŹNEJ LUB DOMNIEMANEJ GWARANCJI NINIEJSZEGO PRODUKTU. O ILE NIE JEST TO ZABRONIONE PRZEZ PRAWO, NINIEJSZA GWARANCJA MA CHARAKTER WYŁĄCZNY I JEST ZGODNA Z INNYMI WYRAŹNYMI I DOMNIEMANYMI GWARANCJAMI, W TYM MIĘDZY INNYMI GWARANCJAMI HANDLOWYMI I PRZYDATNOŚCI DO OKREŚLONEGO CELU.

Uwaga

Gwarancja nadaje użytkownikowi określone prawa. Użytkownik może mieć inne prawa, które zależą od danej lokalizacji. Niektóre jurysdykcje nie zezwalają na wyłączenie lub ograniczenia szkód przypadkowych lub wtórnych lub domniemane gwarancje, więc powyższe wyłączenia mogą nie mieć zastosowania. Gwarancja nie ma wpływu na przepisy prawa wynikające z odpowiednich praw krajowych lub lokalnych.

Znak słowny i logo Bluetooth® są własnością firmy Bluetooth SIG Inc. i ich wykorzystanie przez firmę GN podlega licencji. Pozostałe znaki i nazwy handlowe należą do ich odpowiednich właścicieli.