chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Z przyjemnością udzielimy pomocy!

Skorzystaj z poniższego formularza, aby skontaktować się z obsługą klienta w kwestii wszelkich pytań dotyczących sklepu.

Temat

Wymagane

Z jakich metod płatności mogę skorzystać?

Akceptujemy płatności dokonywane poprzez PayPal i Visa®, MasterCard®, Apple Pay®, Discover®, American Express®, Diner’s Club® oraz przelewy i karty bankomatowe wydane przez jednego z wymienionych głównych operatów kart kredytowych.

Nasze serwery szyfrują wszystkie otrzymane informacje, więc możesz mieć pewność, że dane Twojej karty kredytowej będą przechowywane bezpiecznie.

Czy muszę płacić podatek VAT?

Podatek od sprzedaży we wszystkich regionach jest wliczony w cenę — z wyjątkiem klientów z USA, gdzie podatek jest wyświetlany jako osobna pozycja na stronie kasy. Jeśli Ty lub Twoja firma kwalifikujecie się do zwolnienia z podatku, zalecamy skontaktowanie się z lokalnym przedstawicielem handlowym lub menedżerem konta Jabra.

Jak mogę uzyskać kopię faktury?

Gdy Twoje zamówienie zostanie złożone, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem jego złożenia z adresu Jabra (do-not-reply@global-e.com) z następującym tematem: Twoje zamówienie zostało potwierdzone i otrzymało numer GE10021637063XX

Możesz również wydrukować kopię faktury na stronie z historią zamówień. Kliknij tutaj, aby sprawdzić swoje zamówienie i wydrukować kopię faktury.

Jak mogę anulować moje zamówienie?

Możesz zażądać anulowania zamówienia w ten sam dzień, w którym zostało złożone, kontaktując się z działem obsługi klienta Jabra pod numerem telefonu 0-0-800-141-0258. Nie możemy jednak zagwarantować, że Twoje zamówienie zostanie pomyślnie anulowane, ponieważ zamówienia są szybko wysyłane do magazynu po ich złożeniu.

Po krótkim czasie nasz system nie będzie w stanie ich odzyskać ani zmienić. Jeśli Twoje zamówienie nie może zostać anulowane, po jego wysłaniu otrzymasz powiadomienie e-mail wysłane z adresu z następującym tematem: Twoje zamówienie zostało wysłane! Numer zamówienia GE10021212785XX. Możesz także wyszukać tutaj swoje zamówienie, aby zobaczyć status jego wysyłki.

Możesz skontaktować się z działem obsługi klienta Jabra, aby rozpocząć proces zwrotu zamówienia w celu uzyskania środków w przypadku, gdy anulowanie zamówienia nie zakończy się pomyślnie.

Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?

Niestety nie możemy dokonywać zmian w istniejących zamówieniach. Po złożeniu zamówienia możemy spróbować je anulować, jeśli proces wysyłki jeszcze się nie rozpoczął.

Możesz zażądać anulowania zamówienia w ten sam dzień, w którym złożono zamówienie, kontaktując się z działem wsparcia Jabra pod numerem telefonu 0-0-800-141-0258. Nie możemy jednak zagwarantować, że Twoje zamówienie zostanie pomyślnie anulowane, ponieważ zamówienia są szybko wysyłane do magazynu po ich złożeniu.

Po krótkim czasie nasz system nie będzie w stanie ich odzyskać ani zmienić. Jeśli Twoje zamówienie nie może zostać anulowane, po jego wysłaniu otrzymasz powiadomienie e-mail wysłane z adresu Jabra (do-not-reply@global-e.com) z następującym tematem: Twoje zamówienie zostało potwierdzone i otrzymało numer GE10021637063XX. Możesz także sprawdzić swoje zamówienie tutaj, aby zobaczyć status jego wysyłki. Możesz skontaktować się z działem obsługi klienta Jabra, aby rozpocząć proces zwrotu zamówienia w celu uzyskania środków w przypadku, gdy anulowanie zamówienia nie zakończy się pomyślnie.

Jak mogę uzyskać numer trackingowy?

Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki z adresu z następującym tematem: Twoje zamówienie zostało wysłane! Numer zamówienia GE10021212785XX. Ta wiadomość e-mail będzie zawierała numer śledzenia przesyłki.

Nowe zamówienia i zamówienia w przedsprzedaży:

W przypadku nowych zamówień i zamówień w przedsprzedaży, kliknij tutaj, aby otrzymać numer śledzenia przesyłki.

Zamówienia zaległe:

Staramy się zachować zapas wszystkich produktów w magazynie, jednak czasami jeden z produktów może zostać zrealizowany jako zamówienie zaległe. Zwykle taki produkt będzie dostępny w ciągu dwóch do trzech tygodni. Otrzymasz wiadomość e-mail z adresu z następującym tematem: Twoje zamówienie zostało wysłane! — zamówienie nr GE10021212785XX, zaraz po wysłaniu produktu. Ta wiadomość e-mail będzie zawierała numer śledzenia przesyłki. Pamiętaj, że w zależności od metody płatności użytej podczas składania zamówienia, należność może nie zostać pobrana, dopóki Twoje zamówienie nie zostanie wysłane. Uwaga: W przypadku kilku wysyłek w ramach jednego zamówienia, nie pobierzemy za wysyłkę kwoty większej niż wartość, którą podano w trakcie składania zamówienia.

Czy mogę zmienić mój adres dostawy?

Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta Jabra w przypadku chęci dokonania zmiany adresu do wysyłki. Nie możemy jednak zagwarantować, że Twoja zmiana zostanie pomyślnie przetworzona, ponieważ zamówienia są szybko wysyłane do magazynu po ich złożeniu. Po krótkim czasie nasz system nie będzie w stanie ich odzyskać ani zmienić. Jeśli przesyłka nie została pomyślnie dostarczona, zostanie zwrócona do magazynu, a my zwrócimy pobraną opłatę na Twoje konto.

Skąd firma będzie wiedzieć kiedy i jak wysłać mój produkt?

Strona z informacjami o dostawie pojawi się na końcowym etapie składania zamówienia gdzie możesz wprowadzić adres dostawy i wybrać metodę wysyłki.

Jaki jest status mojego zamówienia?

Gdy Twoje zamówienie zostanie złożone, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem jego złożenia z adresu Jabra (do-not-reply@global-e.com) z następującym tematem: Twoje zamówienie zostało potwierdzone i otrzymało numer GE10021637063XX

Potwierdzenie nowego zamówienia i zamówienia w przedsprzedaży:

W przypadku nowych zamówień i zamówień w przedsprzedaży, kliknij tutaj, aby wyświetlić ich status.

Zamówienia zaległe:

Staramy się zachować zapas wszystkich produktów w magazynie, jednak czasami jeden z produktów może zostać zrealizowany jako zamówienie zaległe. Zwykle taki produkt będzie dostępny w ciągu dwóch do trzech tygodni. Otrzymasz wiadomość e-mail z adresu do-not-reply@global-e.com z tematem: Twoje zamówienie zostało wysłane! — zamówienie nr GE10021212785XX, zaraz po wysłaniu produktu.

Pamiętaj, że w zależności od metody płatności użytej podczas składania zamówienia, należność może nie zostać pobrana, dopóki Twoje zamówienie nie zostanie wysłane.

Uwaga: W przypadku kilku wysyłek w ramach jednego zamówienia, nie pobierzemy za wysyłkę kwoty większej niż wartość, którą podano w trakcie składania zamówienia.

Kiedy opłata za moje zamówienie zostanie pobrana?

W zależności od metody płatności użytej podczas składania zamówienia, należność może zostać pobrana na różnym etapie jego realizacji.

W przypadku opłaty poprzez Paypal (Express), ApplePay lub GooglePay opłata zostanie pobrana niezwłocznie po dokonaniu zamówienia.

W przypadku innej metody płatności, pobierzemy ją po wysyłce produktu. Dotyczy to wszystkich wstępnie zamówionych produktów i produktów z zamówień zaległych. Jeśli produkty wysyłane są oddzielnie, należna opłata zostanie pobrana za każdym razem, gdy produkt jest wysyłany.

Uwaga: W przypadku kilku wysyłek w ramach jednego zamówienia, nie pobierzemy za wysyłkę kwoty większej niż wartość, którą podano w trakcie składania zamówienia.

Jaka jest polityka zwrotów?

Sklep Jabra oferuje 30-dniową gwarancję zwrotu, która rozpoczyna się w dniu wysłania produktu. Aby skorzystać z tej gwarancji, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta Jabra w ciągu 30-dni i przekaż numer zamówienia.

Koszt wysyłki zwrotnej ponosi zamawiający. Skorzystaj z usług przewoźnika, który oferuje możliwość śledzenia przesyłki i zachowaj list przewozowy lub dowód nadania na wypadek konieczności zgłoszenia zaginięcia przesyłki.

W przypadku zakupienia produktu poprzez jeden z rynków internetowych Jabra (eBay, Amazon itp.) wniosek o zwrot należy utworzyć bezpośrednio z konta serwisu internetowego, na którym złożono zamówienie.

W przypadku zakupu u jednego z naszych autoryzowanych sprzedawców detalicznych lub partnerów, należy skontaktować się z miejscem zakupu.

Uwaga: Jeśli wnioskowano o zwrot, zostanie dokonany poprzez pierwotną metodę płatności.

W jaki sposób można poprosić o zwrot?

Aby zażądać zwrot produktu (produktów) zakupionego online, wyślij wiadomość e-mail Działu Obsługi Klienta Jabra. Pamiętaj, aby kontaktując się z nami, przekazać nam numer zamówienia.

Uwaga: Jeśli wnioskowano o zwrot, zostanie dokonany poprzez pierwotną metodę płatności

Czy moje zamówienie zostało wysłane?

Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki z adresu Jabra (do-not-reply@global-e.com) z następującym tematem: Twoje zamówienie zostało potwierdzone i otrzymało numer GE10021637063XX. Ta wiadomość e-mail będzie zawierała numer śledzenia przesyłki.

Nowe zamówienia i zamówienia w przedsprzedaży:

Dla nowych zamówień i zamówień w przedsprzedaży, kliknij tutaj, aby zobaczyć status wysyłki.

Zamówienia zaległe:

Staramy się zachować zapas wszystkich produktów w magazynie, jednak czasami jeden z produktów może zostać zrealizowany jako zamówienie zaległe. Zwykle taki produkt będzie dostępny w ciągu dwóch do trzech tygodni. Otrzymasz wiadomość e-mail z adresu z następującym tematem: Twoje zamówienie zostało wysłane! — zamówienie nr GE10021212785XX, zaraz po wysłaniu produktu.

Pamiętaj, że w zależności od metody płatności użytej podczas składania zamówienia, należność może nie zostać pobrana, dopóki Twoje zamówienie nie zostanie wysłane.

Uwaga: W przypadku kilku wysyłek w ramach jednego zamówienia, nie pobierzemy za wysyłkę kwoty większej niż wartość, którą podano w trakcie składania zamówienia.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Wszystkie zamówienia przetwarzane są w ciągu 1 dnia roboczego przed przesłaniem ich do magazynu. W przypadku 2-dniowej opcji wysyłki, zamówienie, które znajduje się w magazynie zostanie dostarczone 3 dnia roboczego.

Jeśli zapasy produktu się skończyły, zobaczysz przybliżoną datę dostawy w koszyku podczas dokonywania zamówienia. Produkty w ramach zamówień zaległych są zazwyczaj wysyłane w ciągu 2-3 tygodni.

Uwaga: Jeśli dokonano zamówienia wielu produktów, z których niektóre są niedostępne, otrzymasz kilka przesyłek w miarę uzupełniania zapasów produktów. W przypadku kilku wysyłek w ramach jednego zamówienia, nie pobierzemy za wysyłkę kwoty większej niż wartość, którą podano w trakcie składania zamówienia.

Jak mogę uzyskać numer trackingowy?

Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki z adresu z następującym tematem: Twoje zamówienie zostało wysłane! Numer zamówienia GE10021212785XX. Ta wiadomość e-mail będzie zawierała numer śledzenia przesyłki.

Nowe zamówienia i zamówienia w przedsprzedaży:

W przypadku nowych zamówień i zamówień w przedsprzedaży, kliknij tutaj, aby otrzymać numer śledzenia przesyłki.

Zamówienia zaległe:

Staramy się zachować zapas wszystkich produktów w magazynie, jednak czasami jeden z produktów może zostać zrealizowany jako zamówienie zaległe. Zwykle taki produkt będzie dostępny w ciągu dwóch do trzech tygodni. Otrzymasz wiadomość e-mail z adresu z następującym tematem: Twoje zamówienie zostało wysłane! — zamówienie nr GE10021212785XX, zaraz po wysłaniu produktu. Ta wiadomość e-mail będzie zawierała numer śledzenia przesyłki. Pamiętaj, że w zależności od metody płatności użytej podczas składania zamówienia, należność może nie zostać pobrana, dopóki Twoje zamówienie nie zostanie wysłane. Uwaga: W przypadku kilku wysyłek w ramach jednego zamówienia, nie pobierzemy za wysyłkę kwoty większej niż wartość, którą podano w trakcie składania zamówienia.

Czy mogę zmienić mój adres dostawy?

Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta Jabra w przypadku chęci dokonania zmiany adresu do wysyłki. Nie możemy jednak zagwarantować, że Twoja zmiana zostanie pomyślnie przetworzona, ponieważ zamówienia są szybko wysyłane do magazynu po ich złożeniu. Po krótkim czasie nasz system nie będzie w stanie ich odzyskać ani zmienić. Jeśli przesyłka nie została pomyślnie dostarczona, zostanie zwrócona do magazynu, a my zwrócimy pobraną opłatę na Twoje konto.

Skąd firma będzie wiedzieć kiedy i jak wysłać mój produkt?

Strona z informacjami o dostawie pojawi się na końcowym etapie składania zamówienia gdzie możesz wprowadzić adres dostawy i wybrać metodę wysyłki.

Czy przesyłki wysyłane są także do mojego kraju?

Tak, Obecnie wysyłamy przesyłki do Polski. Nie wysyłamy zamówień na adres skrzynek pocztowych.

Jak mogę otrzymać wsparcie dotyczące mojego zamówienia?

Aby otrzymać pomoc dotyczącą zamówienia złożonego w sklepie Jabra, skontaktuj się z zespołem wsparcia Jabra, korzystając z poniższych informacji:

poniedziałek – piątek, 10.00 - 20.00 CET

Telefon: 0-0-800-141-0258

Prześlij nam wiadomość e-mail

Kliknij tutaj, aby zobaczyć historię zamówień wraz z numerem śledzenia zamówienia.

Jak mogę otrzymać wsparcie dotyczące mojego produktu?

Przejdź na stronę wsparcia Jabra i wybierz swój produkt, aby znaleźć materiały dotyczące wsparcia lub skontaktuj się z nami.

Gdzie mogę kupić akcesoria do urządzenia Jabra?

Kliknij tutaj, aby znaleźć akcesoria dla swojego urządzenia Jabra.