Jabra Online Store

Frequently Asked Questions

Order Information

Jaki jest status mojego zamówienia?

Możesz zobaczyć status zamówienia, sprawdzając swoje zamówienie.

Z jakich metod płatności mogę skorzystać?

Akceptujemy PayPal Express oraz a także karty Visa® i MasterCard® oraz karty bankomatowe wydane przez jednego z tych głównych operatów kart kredytowych. Akceptujemy także przelewy internetowe. Jeśli wybierzesz płatność przelewem internetowym, po wysłaniu zamówienia otrzymasz instrukcje dotyczące wysłania płatności.

Nasze serwery szyfrują wszystkie otrzymane informacje, więc możesz mieć pewność, że dane Twojej karty kredytowej będą przechowywane bezpiecznie.

Czy mam stosować spacje lub myślniki podczas wpisywania numeru karty kredytowej?

Nie. Podaj numer karty kredytowej bez żadnych spacji i znaków specjalnych. Numer należy wpisać jako nieprzerwany ciąg cyfr.

Czy mój adres rozliczeniowy musi być taki sam jak adres podany na karcie kredytowej?

Tak. W celu weryfikacji karty kredytowej musisz podać adres rozliczeniowy dokładnie w takiej formie, w jakiej ukazuje się na wyciągu z karty kredytowej.

Dlaczego moja karta jest odrzucona?

Może być wiele powodów odrzucenia karty kredytowej, np.:

  • karta utraciła ważność
  • osiągnięto lub przekroczono limit kredytu
  • inne problemy techniczne poza naszą kontrolą
  • przekroczono dzienny limit obciążenia

Jeśli masz problemy z wysłaniem płatności z karty kredytowej, możesz skontaktować się z działem wsparcia Jabra, aby uzyskać pomoc. Kontaktując się z działem wsparcia Jabra możesz zostać poproszony o podanie numeru komunikatu o błędzie oraz numeru referencyjnego podanego w koszyku.

Kiedy moja karta kredytowa zostanie obciążona?

Nie pobierzemy opłaty do momentu wysłania produktu. Dotyczy to wszystkich wstępnie zamówionych produktów i produktów z zamówień zaległych. Jeśli produkty wysyłane są oddzielnie, należna opłata zostanie pobrana za każdym razem, gdy produkt jest wysyłany.

W przypadku kilku wysyłek z tego samego zamówienia, nie pobierzemy za wysyłkę kwoty większej niż ta, którą podano na początku, w trakcie składania zamówienia.

W jaki sposób pobrana kwota pojawi się na wyciągu z mojej karty kredytowej?

Kwota pobrana za zamówienie pojawi się na wyciągu z karty kredytowej jako: "DRI*Jabra/BlueParrot".

Czy mogę złożyć zamówienie bez karty kredytowej?

Tak. Oprócz kart kredytowych akceptujemy PayPal Express, przelew bankowy oraz karty bankomatowe wydane przez głównych operatów kart kredytowych (Visa®, MasterCard®).

Czy muszę płacić podatek VAT?

Podatek VAT muszą opłacić wszystkie osoby mające adres rozliczeniowy w Wielkiej Brytanii i innych krajach Europy.

Jak mogę uzyskać kopię faktury?

Możesz wydrukować kopię faktury na stronie z historią zamówień.

Kliknij tutaj to look up your order and aby sprawdzić swoje zamówienie i wydrukować kopię faktury.

Jak firma będzie wiedzieć kiedy i jak wysłać mój fizyczny produkt?

Strona z informacjami o dostawie pojawi się na końcowym etapie składania zamówienia, więc możesz wprowadzić adres dostawy i wybrać metodę wysyłki.

Jak mogę rozpocząć nowe zamówienie?

Ponieważ nasze strona używa plików cookies w koszyku mogą znajdować się produkty, z których już zrezygnowałeś. Kliknij, tutaj aby zresetować zawartość swojego koszyka i rozpocząć nowe zamówienie.

Shipping information

Jakie sposoby dostawy są dostępne?

  • Czas dostawy szacowany jest w dniach roboczych po pomyślnym przetworzeniu zamówienia
  • Przesyłka standardowa = 3-5 dni roboczych
  • Przesyłka szybka = 2 dni roboczych
  • Przesyłka ekspresowa = 1 dzień roboczy
  • Dostawy weekend nie są możliwe
  • Wysyłka lądowa nie jest możliwa do wszystkich lokalizacji
  • Nie możemy wysyłać do skrzynek pocztowych

Jakie są opłaty za transport?

  • Przesyłka standardowa (3-5 dni roboczych) = 39,99 PLN (darmowa wysyłka zamówień na kwotę powyżej 199 PLN)
  • Przesyłka szybka (2 dni robocze) = 59,99 PLN
  • Przesyłka ekspresowa (1 dzień roboczy) = 99,99 PLN

Czy moje zamówienie zostało wysłane?

Kliknij tutaj, aby sprawdzić swoje zamówienie i zobaczyć status wysyłki.

Jak mogę uzyskać numer trackingowy?

Kliknij tutaj, aby sprawdzić swoje zamówienie i otrzymać numer trackingowy.

Czy przesyłki wysyłane są także do mojego kraju?

Obecnie wysyłamy przesyłki do Stanów Zjednoczonych, Kanady, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemiec, Austrii, Belgii, Holandii, Francji, Włoch, Hiszpanii, Szwecji, Danii i Polski.

Nie możemy wysyłać na adres skrzynek pocztowych.

Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie zaległe?

Mimo że staramy się zachować inwentarz wszystkich produktów w magazynie, czasami jeden z produktów może zostać zrealizowany jako zamówienie zaległe. Zwykle taki produkt będzie dostępny w ciągu dwóch tygodni. Gdy produkt zostanie wysłany, otrzymasz wiadomość e-mail. Pamiętaj, że nie pobierzemy opłaty do momentu wysłania produktu.

W przypadku kilku wysyłek z tego samego zamówienia, nie pobierzemy za wysyłkę kwoty większej niż ta, którą podano na początku, w trakcie składania zamówienia.

Czy mogę zmienić mój adres dostawy?

Niestety nie możesz zmienić adresu dostawy po złożeniu zamówienia. Po złożeniu zamówienia są natychmiast wysyłane do magazynu i nasz system nie może już odzyskać ani zmienić zamówień. Jeśli przesyłka nie została pomyślnie dostarczona, zostanie zwrócona do magazynu i zwrócimy pobraną opłatę na Twoje konto.

Czy mogę zmienić sposób dostawy?

Niestety nie możesz zmienić sposobu dostawy po złożeniu zamówienia. Po złożeniu zamówienia są natychmiast wysyłane do magazynu i nasz system nie może już odzyskać ani zmienić zamówień.

Returns and Cancellations

Jaka jest polityka zwrotów?

Sklep Jabra oferuje 30-dniową gwarancję zwrotu, która rozpoczyna się od dnia wysłania produktu. Aby skorzystać z tej gwarancji, skontaktuj się z zespołem wsparcia Jabra w ciągu 30-dni.

W jaki sposób można poprosić o zwrot?

Aby zażądać zwrot produktu (produktów) zakupionego online, wyślij wiadomość e-mail do zespołu wsparcia Jabra. Podaj numer zamówienia w tytule wiadomości.

Po autoryzacji zamówienia otrzymasz od zespołu wsparcia Jabra instrukcje dotyczące zwrotu produktów.

Zwrócimy wyłącznie 100% ceny zakupu produktu (produktów). Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.

Jak mogę anulować moje zamówienie?

Możesz zażądać anulowania zamówienia w ten sam dzień, w którym złożono zamówienie, kontaktując się z działem Jabra Support. Jeśli przetwarzanie zamówienia zostało rozpoczęte, żądania nie można już zaakceptować.

Jeśli zamówienia nie można anulować, otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem, gdy zamówienie zostanie wysłane oraz wiadomość z instrukcjami dotyczącymi zwrotu. Możesz także sprawdzić swoje zamówienie, aby zobaczyć status wysyłki zamówienia.

Kiedy pobrana kwota pojawi się na wyciągu z mojej karty kredytowej?

Zwrot pobranej kwoty pojawi się na wyciągu z karty w ciągu 5-7 dni roboczych po otrzymaniu zwróconych produktów.

Jabra Support

Jak mogę otrzymać wsparcie dotyczące mojego produktu?

Aby otrzymać pomoc w instalacji i stosowaniu produktu, skontaktuj się z zespołem wsparcia Jabra, korzystając z poniższych informacji:

poniedziałek – piątek, 9:00 – 17:00 CET

Telefon: 0801 800 550 lub +48 13 492 61 25 z telefonu komórkowego Pomoc będzie udzielona w języku polskim.

Wyślij nam wiadomość e-mail

Kliknij tutaj, aby uzyskać dostęp do narzędzi wsparcia Jabra i dokumentacji online.

Jak mogę otrzymać wsparcie dotyczące mojego zamówienia?

Aby otrzymać pomoc dotyczącą zamówienia złożonego w sklepie Jabra, skontaktuj się z zespołem wsparcia Jabra, korzystając z poniższych informacji:

poniedziałek – piątek, 10.00 - 20.00 CET

Telefon: 0-0-800-141-0258

Wyślij nam wiadomość e-mail

Kliknij tutaj aby zobaczyć historię zamówień wraz z numerem trackingowym zamówienia.

Privacy and Security

Jak jest polityka prywatności firmy?

Bezpieczeństwo zakupów traktujemy bardzo poważnie. Możesz robić zakupy bez żadnych obaw, wiedząc, że podjęliśmy kroki zapewniające ochronę klientów za pośrednictwem naszego partnera Digital River.

Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę prywatności.

Czym jest narzędzie Digital River Secure & Virus Free Protection?

Bezpieczeństwo zakupów traktujemy bardzo poważnie. Możesz robić zakupy bez żadnych obaw, wiedząc, że podjęliśmy kroki zapewniające ochronę klientów za pośrednictwem naszego partnera Digital River. Możesz bez obaw robić u nas zakupy, ponieważ Digital River Secure & Virus Free Protection zapewnia spokój i bezpieczeństwo zakupów!

Gwarancje Digital River:

  • Użytkownik nie żadnych ponosi opłat, jeśli z karty zostaną pobrane jakiekolwiek nieuprawione kwoty związku z zakupami za naszym pośrednictwem.
  • Wszystkie informacje podawane w trakcie zakupów są szyfrowane, więc nikt nie ma dostępu do danych osobowych ani nie może ich wykorzystać w nieuprawniony sposób
  • .

Użytkownicy nie muszą się o nic martwić podczas kupowania za naszym pośrednictwem, ponieważ Digital River Secure & Virus Free Guarantee zapewnia najlepszą ochronę zakupów i spokój!

Szczegóły gwarancji:

1.Ochrona karty kredytowej

Zgodnie z amerykańską ustawą o sprawiedliwym naliczaniu należności (Fair Credit Billing Act) bank nie może żądać od klienta należności za nieuczciwe opłaty o kwocie większej niż 50 USD. Jeśli bank obciąży użytkownika za jakąkolwiek tego typu kwotę o wartości 50 USD, Digital River pokryje całą należność użytkownika, aż do 50 USD. Digital River pokryje te należności, wyłącznie jeśli nieuprawnione użycie karty kredytowej było, bez winy użytkownika, spowodowane zakupami dokonanymi za pośrednictwem członka sieci Digital River przy użyciu bezpiecznego serwera Digital River. 'W przypadku nieuprawnionego zastosowania karty kredytowej należy powiadomić dostawcę karty kredytowej zgodnie z jego zasadami i procedurami zgłaszania takich przypadków oraz dostarczyć Digital River odpowiednią wymaganą dokumentację dodatkową.

2.Ochrona przed wirusami

W mało prawdopodobniej sytuacji wystąpienia wirusa w oprogramowaniu pobranym od członka sieci Digital River Digital River zgadza się na wymianę danego oprogramowania lub zwrot ceny zakupu wraz z kosztami wysyłki związanymi z danym oprogramowaniem. Odpowiedzialność Digital River jest ograniczona do wymiany lub zwrotu pieniędzy wyłącznie w przypadku oprogramowania z wirusem, które zostało pobrane od członka sieci Digital River. Digital River pokryje tę należność, wyłącznie jeśli wirus pojawił się bez winy użytkownika z powodu zakupów dokonanych za pośrednictwem członka sieci Digital River przy użyciu bezpiecznego serwera Digital River. Digital River nie przyjmuje odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty związane z naprawą lub wymianą jakichkolwiek elementów komputera, sprzętu, dodatkowego oprogramowania, plików komputerowych lub jakichkolwiek innych kosztów związanych z naprawą, wymianą lub usunięciem plików zakażonych wirusem z komputera użytkownika.

3.Szyfrowanie danych

Ponieważ gromadzimy dane osobowe osób kupujących (imię i nazwisko, adres pocztowy, numer karty kredytowej), Digital River stosuje technologię VeriSign® Secure Socket Layer (SSL) ochraniającą dane osobowe kupujących. Logika ta szyfruje wysyłane dane za pomocą technologii szyfrowania na wysokim poziomie. Technologia przypisuje niewykrywalne kody do transmisji danych, które mogą być sprawdzone wyłącznie przez nasz serwer i kupujących. Oznacza to, że żadna strona trzecia nie może przeglądać tych danych.

Po co mam zmienić ustawienia przeglądarki internetowej, by akceptowała pliki cookie?

Nasz system sprzedaży działa zależnie od plików cookie. Pliki cookie pomagają nam śledzić produkty znajdujące się w koszyku oraz rabaty i inne cechy związane z Twoim zamówieniem. Plik cookie identyfikuje zawartość koszyka (produkty, rabaty, itp.) lub informacje o zamówieniu (dane z faktur oraz dane osobiste nie zostają zachowane w pliku cookie). Podczas każdego zakupu na naszej stronie, plik cookie pomaga przyspieszyć proces przechodzenia do kasy i usprawnia proces zakupów.

Czy pliki cookie stanowią zagrożenie dla bezpieczeństwa komputera?

Nie. Nasz system sprzedaży szyfruje wszystkie pliki cookie. Plik cookie nie zawiera żadnych danych osobowych, jedynie unikalny identyfikator na użytek naszego systemu, dzięki któremu może rozpoznać Twoją przeglądarkę.

Jak mam zmienić ustawienia przeglądarki internetowej, by akceptowała pliki cookie?

Jeśli korzystasz z przeglądarki Microsoft® Internet® Explorer® 6.0 lub wyższej wersji, w zakładce Narzędzia wybierz Opcje internetowe. Następnie w oknie Opcje internetowe wybierz zakładkę Prywatność. Domyślnie ustawiony jest w przeglądarce poziom średni, który pozwala na akceptowanie plików cookie. Możesz przesunąć suwak, aby zmienić ustawienia zabezpieczeń, jeśli nie jest ustawiony na średni. Jeśli ustawienie jest własne, należy wybrać przycisk Zaawansowane i sprawdzić, czy ustawiono akceptację plików cookie tej samej i innych firm.

Jeśli korzystasz z przeglądarki Microsoft® Internet® Explorer® 5.x, w zakładce Narzędzia wybierz Opcje internetowe. Wybierz zakładkę Zabezpieczenia. Wybierz strefę Internet i kliknij Poziom niestandardowy. Przewiń opcje plików cookie i wybierz Włącz.

Jeśli korzystasz z przeglądarki Mozilla® Firefox® 2.0 lub wyższej wersji, w menu Narzędzia, wybierz Opcje. Kliknij zakładkę Prywatność i wybierz opcję Akceptuj ciasteczka.