chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Skopiuj łącze Skopiowano

Informacje o zamówieniu

Uzyskaj tutaj informacje dotyczące statusu zamówień, metod płatności, podatków i faktur.

Jaki jest status mojego zamówienia?

Gdy Twoje zamówienie zostanie złożone, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem jego złożenia z adresu Jabra (do-not-reply@global-e.com) z następującym tematem: Twoje zamówienie zostało potwierdzone i otrzymało numer GE10021637063XX

Nowe zamówienie zakupu i zamówienia w przedsprzedaży:

Dla nowych zamówień i zamówień w przedsprzedaży, kliknij tutaj, aby zobaczyć status Twojego zamówienia.

Zamówienia zaległe:

Mimo że staramy się zachować zapas wszystkich produktów w magazynie, czasami jeden z produktów może zostać zrealizowany jako zamówienie zaległe. Zwykle taki produkt będzie dostępny w ciągu dwóch do trzech tygodni. Otrzymasz wiadomość e-mail z adresu Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) z tematem: Twoje zamówienie zostało wysłane! — zamówienie nr GE10021212785XX, zaraz po wysłaniu produktu.

Pamiętaj, że w zależności od metody płatności użytej podczas złożenia zamówienia, należność może nie zostać pobrana, dopóki Twoje zamówienie nie zostanie wysłane.

Uwaga: Nie oferujemy częściowej dostawy. Twoje zamówienie zostanie wysłane, gdy wszystkie pozycje będą dostępne w magazynie i będą gotowe do realizacji.

Z jakich metod płatności mogę skorzystać?

Akceptujemy płatności dokonywane poprzez PayPal i Visa®, MasterCard®, Apple Pay®, Discover®, American Express®, Diner’s Club® oraz przelewy i karty bankomatowe wydane przez jednego z wymienionych głównych operatów kart kredytowych.

Nasze serwery szyfrują wszystkie otrzymane informacje, więc możesz mieć pewność, że dane Twojej karty kredytowej będą przechowywane bezpiecznie.

Jeśli złożysz zamówienie przelewem bankowym, Twoje produkty nie zostaną zarezerwowane do momentu pomyślnego zakończenia płatności. Może to potrwać do 14 dni.

Czy mam stosować spacje lub myślniki podczas wpisywania numeru karty kredytowej?

Nie. Podaj numer karty kredytowej bez żadnych spacji i znaków specjalnych. Numer należy wpisać jako nieprzerwany ciąg cyfr.

Czy mój adres rozliczeniowy musi być taki sam jak adres podany na karcie kredytowej?

Tak. W celu weryfikacji karty kredytowej musisz podać adres rozliczeniowy dokładnie w takiej formie, w jakiej ukazuje się na wyciągu z karty kredytowej.

Dlaczego moja karta jest odrzucona?

Może być wiele powodów odrzucenia karty kredytowej, np.:

  • Karta utraciła ważność
  • Osiągnięto lub przekroczono limit kredytu
  • Osiągnięto lub przekroczono dzienny limit obciążenia
  • Inne problemy techniczne poza naszą kontrolą

Jeśli masz problemy z wysłaniem płatności z karty kredytowej, skontaktuj się z działem obsługi klienta Jabra, aby uzyskać pomoc.

Kontaktując się z naszym działem wsparcia możesz zostać poproszony o podanie numeru komunikatu o błędzie oraz numeru referencyjnego podanego w koszyku.

Uwaga: Nie przyjmujemy zamówień ani informacji o płatnościach przez telefon.

Kiedy opłata za moje zamówienie zostanie pobrana?

W zależności od metody płatności użytej podczas składania zamówienia, należność może zostać pobrana na różnym etapie jego realizacji.

Jeśli korzystasz z metod płatności stron trzecich, takich jak PayPal (Express), Apple Pay, Amazon Pay lub Google Pay opłata zostanie pobrana niezwłocznie po dokonaniu zamówienia.

W przypadku innej metody płatności, opłata zostanie naliczona w dniu wysyłki lub 14 dni po złożeniu zamówienia (ramy czasowe różnią się w zależności od kraju). Możesz zostać obciążony przed tą datą, jeśli Twoje zamówienie obejmuje produkty zamówione w przedsprzedaży lub zaległe. 

Uwaga: Nie oferujemy częściowej dostawy. Twoje zamówienie zostanie wysłane, gdy wszystkie pozycje będą dostępne w magazynie i będą gotowe do realizacji.

W jaki sposób pobrana kwota pojawi się na karcie kredytowej?

Kwota pobrana za zamówienie pojawi się na karcie kredytowej jako: "Globale/Jabra/BlueParrot".

Czy mogę złożyć zamówienie bez karty kredytowej?

Tak. Akceptujemy również płatności dokonywane poprzez PayPal oraz przelewy i karty bankomatowe wydane przez jednego z wymienionych głównych operatów kart kredytowych (Visa®, MasterCard®, Discover®, American Express®, Diner’s Club® or JCB).

Uwaga: Jeśli wnioskowano o zwrot, zostanie dokonany poprzez pierwotną metodę płatności.

Czy muszę płacić podatek VAT?

Podatek od sprzedaży we wszystkich regionach jest wliczony w cenę, z wyjątkiem klientów z USA, gdzie podatek jest wyświetlany w osobnej pozycji na stronie kasy. Jeśli Ty lub Twoja firma kwalifikujecie się do zwolnienia z podatku, zalecamy skontaktowanie się z lokalnym przedstawicielem handlowym lub menedżerem konta Jabra.

Jak mogę uzyskać kopię faktury?

Gdy Twoje zamówienie zostanie złożone, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem jego złożenia z adresu Jabra (do-not-reply@global-e.com) z następującym tematem: Twoje zamówienie zostało potwierdzone i otrzymało numer GE10021637063XX

Możesz również wydrukować kopię faktury na stronie z historią zamówień. Kliknij tutaj, aby sprawdzić swoje zamówienie i wydrukować kopię faktury.

W koszyku znajdują się produkty, z których już zrezygnowałem. Jak mogę rozpocząć nowe zamówienie?

Nasza strona używa plików cookies, więc w koszyku mogą znajdować się produkty, z których już zrezygnowano. Aby usunąć te produkty z koszyka, po prostu kliknij Remove (Usuń).

Możesz też kliknąć tutaj, aby zresetować zawartość swojego koszyka i rozpocząć nowe zamówienie.

Jak firma będzie wiedzieć kiedy i jak wysłać mój fizyczny produkt?

Strona z informacjami o dostawie pojawi się na końcowym etapie składania zamówienia, więc możesz wprowadzić adres dostawy i wybrać metodę wysyłki.

Jak mogę rozpocząć nowe zamówienie?

Nasza strona używa plików cookies, więc w koszyku mogą znajdować się produkty, z których już zrezygnowano. Kliknij tutaj, aby zresetować zawartość swojego koszyka i rozpocząć nowe zamówienie.

Jak sprawdzić, kiedy określony produkt będzie dostępny w Programie Zakupów Pracowniczych?

Staramy się, aby produkty były dostępne we wszystkich sklepach internetowych Jabra tak szybko, jak to możliwe. Produkty dostępne w ramach Programu Zakupów Pracowniczych są wspólnie uzgadniane przez administratora tego programu w Twojej firmie oraz zespół Jabra E-Commerce. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z administratorem Programu Zakupów Pracowniczych w swojej firmie.

Kwalifikuję się do otrzymania zniżki w ramach Programu Zakupów Pracowniczych. Dlaczego nie widzę obniżki, gdy dodaję przedmiot do koszyka z poziomu sklepu dla pracowników?

Podczas przeglądania Programu Zakupów Pracowniczych, zobaczysz produkty z ich sugerowaną ceną detaliczną i obniżoną ceną. Po dodaniu ich do koszyka, zostanie najpierw wyświetlona SCD. Jednak obniżone ceny będą widocznie dopiero na stronie kasy.

Dlaczego kod rabatowy lub kupon nie został zastosowany do mojego zamówienia?

Niektóre kody mogą być wykorzystane tylko raz i/lub można je zastosować tylko przy zakupie jednego przedmiotu. Inne kody mają daty ważności, po których nie można ich już użyć. Zamówienia produktów w przedsprzedaży i premierowych mogą nie kwalifikować się do obniżek cen. Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z działem obsługi klienta Jabra.

Jak rozwiązać problemy techniczne podczas próby złożenia zamówienia?

W przypadku napotkania problemów podczas składania zamówienia, spróbuj usunąć produkty z koszyka oraz wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie w przeglądarce internetowej. Jeśli problem będzie się powtarzał, spróbuj skorzystać z innej przeglądarki internetowej. Możesz również skontaktować się z działem obsługi klienta Jabra.

Czy mogę zastosować więcej niż jeden rabat lub promocję do zamówienia?

Pozycje już przecenione, zamówienia w przedsprzedaży i nowości mogą nie kwalifikować się do dalszych obniżek cen ani łączenia z innymi promocjami. Przed złożeniem zamówienia prosimy o uważne zapoznanie się z regulaminem wszystkich promocji.

Czy mogę uzyskać grawerunek na moim produkcie?

Tak. Oferujemy bezpłatną usługę grawerunku w wybranych krajach i na niektórych produktach Jabra. Prosimy wziąć pod uwagę następujące ograniczenia:

  • Grawerunek jest ograniczony do maksymalnie 22 znaków razem ze spacjami
  • Znaki emoji nie są dozwolone
  • Użycie obraźliwego języka jest niedozwolone
  • Grawerunek może składać się wyłącznie ze znaków z poniższej listy:

!"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~¡¢£¤¥¦§¨©ª«¬­®¯°±²³´µ¶·¸¹º»¼½¾¿ÀÁÂÃÄÅÆÇÈÉÊËÌÍÎÏÐÑÒÓÔÕÖ×ØÙÚÛÜÝÞßàáâãäåæçèéêëìíîïðñòóôõö÷øùúûüýþÿĀāĂ㥹ĆćĈĉĊċČčĎďĐđĒēĔĕĖėĘęĚě ĜĝĞğĠġĢģĤĥĦħĨĩĪīĬĭĮįİıIJijĴĵĶķĸĹĺĻļĽľĿŀŁłŃńŅņŇňʼnŊŋŌōŎŏŐőŒœŔŕŖŗŘřŚśŜŝŞşŠšŢţŤťŦŧŨũŪūŬŭŮůŰűŲųŴŵŶŷŸŹźŻżŽžƒǍǎǺǻǼǽǾǿȘșȚț ˆˇ˘˙˚˛˜˝ʹ͵;΄΅Ά·ΈΉΊΌΎΏΐΑΒΓΔΕΖΗΘΙΚΛΜΝΞΟΠΡΣΤΥΦΧΨΩΪΫάέήίΰαβγδεζηθικλμνξοπρςστυφχψωϊϋόύώϐϑϕЀЁЂЃЄЅІЇЈЉЊЋЌЍЎЏАБВГДЕ ЖЗИЙКЛМНОПРСТУФХЦЧШЩЪЫЬЭЮЯабвгдежзийклмнопрстуфхцчшщъыьэюяѐёђѓєѕіїјљњћќѝўџ

Jeżeli Twoje zamówienie zostanie potwierdzone, ale nie będzie zgodne z naszymi wytycznymi, nie zostanie przetworzone.