chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Skopiuj łącze Skopiowano

Informacje o dostawie

Uzyskaj tutaj informacje dotyczące progów wysyłkowych, numerów śledzenia i zamówień zwrotnych.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Wszystkie zamówienia przetwarzane są w ciągu 1 dnia roboczego przed przesłaniem ich do magazynu. W przypadku 2-dniowej opcji wysyłki, zamówienie, które znajduje się w magazynie zostanie dostarczone 3 dnia roboczego.

Jeśli zapasy produktu się skończyły, zobaczysz przybliżoną datę dostawy w koszyku podczas dokonywania zamówienia. Produkty w ramach zamówień zaległych są zazwyczaj wysyłane w ciągu 2-3 tygodni.

Uwaga: Nie oferujemy częściowej dostawy. Twoje zamówienie zostanie wysłane, gdy wszystkie pozycje będą dostępne w magazynie i będą gotowe do realizacji.

Czy moje zamówienie zostało wysłane?

Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki z adresu Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) z następującym tematem: Twoje zamówienie zostało potwierdzone i otrzymało numer GE10021637063XX. Ta wiadomość e-mail będzie zawierała numer do śledzenia przesyłki.

Nowe zamówienia zakupu i zamówienia w przedsprzedaży:

Dla nowych zamówień i zamówień w przedsprzedaży, kliknij tutaj, aby zobaczyć status wysyłki.

Zamówienia zaległe:

Mimo że staramy się zachować zapas wszystkich produktów w magazynie, czasami jeden z produktów może zostać zrealizowany jako zamówienie zaległe. Zwykle taki produkt będzie dostępny w ciągu dwóch do trzech tygodni. Otrzymasz wiadomość e-mail z adresu Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) z tematem: Twoje zamówienie zostało wysłane! — zamówienie nr GE10021212785XX, zaraz po wysłaniu produktu.

Pamiętaj, że w zależności od metody płatności użytej podczas złożenia zamówienia, należność może nie zostać pobrana, dopóki Twoje zamówienie nie zostanie wysłane.

Uwaga: Nie oferujemy częściowej dostawy. Twoje zamówienie zostanie wysłane, gdy wszystkie pozycje będą dostępne w magazynie i będą gotowe do realizacji.

Jak mogę uzyskać numer trackingowy?

Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki z adresu Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) z następującym tematem: Twoje zamówienie zostało wysłane! - numer zamówienia GE10021212785XX. Ta wiadomość e-mail będzie zawierała numer do śledzenia przesyłki.

Nowe zamówienia zakupu i zamówienia w przedsprzedaży:

Dla nowych zamówień i zamówień w przedsprzedaży, kliknij tutaj, aby otrzymać numer do śledzenia przysyłki.

Zamówienia zaległe:

Mimo że staramy się zachować zapas wszystkich produktów w magazynie, czasami jeden z produktów może zostać zrealizowany jako zamówienie zaległe. Zwykle taki produkt będzie dostępny w ciągu dwóch do trzech tygodni. Otrzymasz wiadomość e-mail z adresu Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) z tematem: Twoje zamówienie zostało wysłane! — zamówienie nr GE10021212785XX, zaraz po wysłaniu produktu. Ta wiadomość e-mail będzie zawierała numer do śledzenia przesyłki. Pamiętaj, że w zależności od metody płatności użytej podczas złożenia zamówienia, należność może nie zostać pobrana, dopóki Twoje zamówienie nie zostanie wysłane. Uwaga: W przypadku kilku wysyłek z tego samego zamówienia, nie pobierzemy za wysyłkę kwoty większej niż ta, którą podano na początku, w trakcie składania zamówienia.

Czy przesyłki wysyłane są także do mojego kraju?

Obecnie wysyłamy przesyłki do Polski.

Nie wysyłamy zamówień na adres skrzynek pocztowych.

Kiedy moje zamówienie oczekujące zostanie wysłane?

Mimo że staramy się zachować zapas wszystkich produktów w magazynie, czasami jeden z produktów może zostać zrealizowany jako zamówienie zaległe. Zwykle taki produkt będzie dostępny w ciągu dwóch do trzech tygodni. Otrzymasz wiadomość e-mail z adresu Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) z tematem: Twoje zamówienie zostało wysłane! — zamówienie nr GE10021212785XX, zaraz po wysłaniu produktu. Pamiętaj, że w zależności od metody płatności użytej podczas złożenia zamówienia, należność może nie zostać pobrana, dopóki Twoje zamówienie nie zostanie wysłane. Uwaga: W przypadku kilku wysyłek z tego samego zamówienia, nie pobierzemy za wysyłkę kwoty większej niż ta, którą podano na początku, w trakcie składania zamówienia.

Czy mogę zmienić mój adres dostawy?

Skontaktuj się z działem obsługi klienta Jabra w przypadku chęci dokonania zmiany adresu do wysyłki. Nie możemy jednak zagwarantować, że Twoja zmiana zostanie pomyślnie przetworzona, ponieważ zamówienia są szybko wysyłane do magazynu po ich złożeniu. Po krótkim czasie nasz system nie może już ich odzyskać ani zmienić. Jeśli przesyłka nie została pomyślnie dostarczona, zostanie zwrócona do magazynu i zwrócimy pobraną opłatę na Twoje konto.

Jaka jest polityka wysyłkowa?

  • Czas dostawy szacowany według czasu CET jest w dniach roboczych po pomyślnym przetworzeniu zamówienia.
  • Standardowa wysyłka = 2-3 dni robocze – 12,99 PLN – darmowa w przypadku zamówień powyżej 169 PLN
  • Ekspresowa wysyłka = 1 dzień roboczy – 59,99 PLN – darmowa w przypadku zamówień powyżej 849 PLN
  • W przypadku zatwierdzonych zamówień, które zostały potwierdzone przed godz. 14.00 CET, produkty zostaną wysłane tego samego dnia.
  • Dostawy w weekend nie są możliwe. Wysyłamy produkty od poniedziałku do piątku z wyjątkiem świąt
  • Wysyłka lądowa nie jest możliwa do wszystkich lokalizacji.
  • Nie wysyłamy na adres skrzynek pocztowych.